Instrukcja korzystania z helpdesk

image_pdfimage_print

Film instruktażowy dostępny także na kanale

Krok 1: W celu zgłoszenia problemu lub pytania do administratorów, należy się zalogować do systemu, a następnie w prawej górnej części paska zadań wybrać ikonę ze znakiem zapytania

Krok 2: W nowym oknie możemy wybrać trzy opcje dokonania zgłoszenia:

– program pocztowy: system przełączy nas do domyślnego programu pocztowego zainstalowanego na komputerze;

– e-mail ezd@amu.edu.pl: samodzielne wysłanie zgłoszenia po skopiowaniu adresu i wklejeniu w okno adresata dowolnego programu pocztowego lub systemu poczty przez www;

– System zgłoszeń OTRS helpdesk UAM: należy się zalogować do systemu (pełen adres e-mail w polu nazwa użytkownika i hasło używane do logowania się do poczty służbowej lub systemu amurap).

Po zalogowaniu wyświetlony zostanie formularz do wpisania zgłoszenia.

Ustaw wielkość czcionki
Ustaw kontrast