Szanowni Państwo,
W tym tygodniu opublikowane zostało zaktualizowane zarządzenie dotyczące
Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (http://ezdedu.amu.edu.pl/instrukcje/).
W zarządzeniu m.in. doprecyzowano, po uwzględnieniu Państwa wniosków, rodzaj
dokumentacji podlegającej otwieraniu i/lub skanowaniu, a co za tym idzie
procedowaniu w systemie EZD.
Przypominam wszystkim pracownikom o obowiązku korzystania z tego systemu (w
zakresie opisanym w procedurach). W szczególności zachęcam do komunikacji za
jego pośrednictwem z rektorami, kanclerzami i jednostkami administracji
centralnej. Jestem przekonany, że sprawne wdrożenie systemu EZD w naszej
Uczelni zapewni skrócenie realizacji wielu procedur, których przewlekłość jest
jedną z naszych bolączek.
Pod adresem www.ezdedu.amu.edu.pl dostępna jest
strona z bieżącymi informacjami dotyczącymi procedur oraz sposobu korzystania z
systemu.
Wszystkich zainteresowanych zachęcam do zgłaszania się na szkolenia z obsługi
systemu (adres mailowy: szkoleniaezd@amu.edu.pl)
– zarówno w zakresie podstawowym jak i przypominające.
Wszelkie pytania dotyczące systemu proszę kierować do p. Lidii Pudliszak –
głównego koordynatora systemu EZD w Uniwersytecie lub do koordynatorów systemu
na każdym z wydziałów.
Z poważaniem
Prof. UAM dr hab. Andrzej Lesicki
Rektor
- Urlopy – ustawienie zastępstw
- Konsultacje on-line