Od 4 grudnia 2019r. wprowadzona została nowa wersja systemu EZD. Zawiera ona kilka istotnych zmian w obsłudze:
1. Nowe okno przekazywania i udostępniania koszulki. Instrukcje szczegółowo opisujące nowe okna znajdują się na stronie:
przekazywanie: link; udostępnianie: link
2. Nazwa Etykiety została zmieniona na Moje foldery, instrukcja znajduje się na stronie: link
3. Wprowadzono możliwość ustawienia daty początkowej i końcowej nieobecności pracownika i zastępstwa. Koordynatorzy EZD otrzymali również uprawnienia do ustawienia zastępstw dla pracowników w przypadku nagłej nieobecności. Instrukcja na stronie: link
Przypominam, że wszystkie instrukcje dot. podstawowego obsługiwania systemu znajdują się na stronie ezdedu.amu.edu.pl w dziale Instrukcje i Zarządzenia. Utworzony został również kanał w serwisie YouTube, gdzie znajdują się krótkie tutoriale z obsługi EZD – link do YouTube.