Powiadomienia EZD

Szanowni Państwo, podczas pracy zdalnej, na Państwa kontach w systemie EZD zostały ustawione powiadomienia mailowe informujące o wpływie korespondencji na Państwa nazwisko. Nie jest to spam, ani wiadomość zawirusowana.  Przypominam, że zgodnie z zarządzeniami Rektora (link do dokumentów) każda forma korespondencji zewnętrznej (list, paczka, przesyłka kurierska) musi zostać zarejestrowana w systemie. Rejestracja odbywa się w trybie wsadowym (przesyłki imienne, które nie są otwierane) lub z pełnym odwzorowaniem w postaci skanu dokumentów. Tylko poszczególne sprawy mają późniejszy obieg elektroniczny. Pozostałe przesyłki mogą zostać zakończone w systemie.  

Korespondencja w formie tradycyjnej jest przekazywana również do Państwa przegródek lub zgodnie z przyjętą praktyką w danych Instytutach i Pracowniach. Jeśli chcą Państwo otrzymać szczegóły dotyczące danej przesyłki, proszę kontaktować się z pracownikami Państwa sekretariatów, którzy nadzorują korespondencje, poprosić o dane nadawcy lub ewentualne sprawdzenie zawartości. Informacje te niestety w powiadomieniach mailowych nie są uwzględnione.  Szczegóły dotyczące systemu, instrukcje, filmy i  bieżące informacje dotyczące systemu znajdują się na stronie na podstronach niniejszego portalu.

Codziennie, w godzinach 9.30-11.30, odbywają się konsultacje online na kanale: link.

Ustaw wielkość czcionki
Ustaw kontrast