rejestracja faktury przysłanej za pośrednictwem poczty/kuriera lub przekazanej tam przez pracownika jednostki
rejestracja faktury z pominięciem Punktu Kancelaryjnego
czynności realizuje Kancelaria Główna lub Punkt Kancelaryjny:
- rejestracja wpływu (nadanie numeru RPW)
- wykonanie skanu dokumentu
- uzupełnienie danych przesyłki
- w przypadku realizacji czynności przez Kancelarię Główną następuje przekazanie dokumentu papierowego oraz koszulki w EZD do wydziałowego punktu kancelaryjnego
- w przypadku realizacji czynności przez Punkt Kancelaryjny następuje przekazanie dokumentu papierowego oraz koszulki w EZD do osoby zajmującej się obsługą faktur w jednostce
czynności realizuje pracownik zatrudniony w jednostce
- samodzielne utworzenie koszulki w systemie EZD i umieszczenie w niej skanu lub wyraźnego zdjęcia dokumentu
- rejestracja wpływu (nadanie numeru RPW) wraz z uzupełnieniem metadanych dokumentu i przesyłki: wybór rodzaju dokumentu – FAKTURA, uzupełnienie numeru dokumentu – NUMER FAKTURY i daty dokumentu – DATA WYSTAWIENIA FAKTURY oraz wypełnienie danych nadawcy
- przekazanie koszulki do pracownika, który zajmuje się fakturami w jednostce oraz przekazanie papierowej wersji dokumentu.